Bijbelkring

Bijbelkring najaar 2023

In september 2023 gaan we weer starten met de Bijbelkring. Ook dan hoop ik als uw predikant de Bijbelkring te leiden. Daarbij gebruik ik een boekje als hulpmiddel. Dat helpt ons in de voorbereiding en de vragen die aangereikt worden vormen het uitgangspunt om door te spreken over de Bijbelse stof. We gaan verder bij hoofdstuk 9 van het boekje van ds. René van Loon met als titel: ‘Hoogtepunten in het Heilige Land. Bijbelstudies over plaatsen in Israël’. De data (alle op donderdag) zijn: 21 september (Beréa), 12 oktober (Oosterkerk), 16 november (Beréa) en 14 december (Oosterkerk). Inloop vanaf 19.30 uur. We beginnen om 20.00 uur. Nam u of jij nog geen deel aan de Bijbelkring maar is er wel interesse? Laat het me weten. Met hartelijke groet, ds. Maas.