Kinderoppas

Elke zondagmorgen zijn de kleine kinderen die nog niet mee kunnen naar de kerk van harte welkom in Berea of in een zaal van de Oosterkerk. Voor de allerkleinsten zijn er campingbedjes en/of boxen aanwezig. Natuurlijk ontbreekt ook het speelgoed niet. Er wordt voorgelezen uit een kinderbijbel en gezongen. Halverwege krijgen de kinderen die dat mogen een koekje. Er staat in de crèchezaal een spaarpotje dat bestemd is voor de aankoop van nieuw speelgoed. Het oppasrooster wordt gepubliceerd in de kerkbode of gecommuniceerd via de app.

Contactpersoon Dorpskerk                                                 Contactpersoon Oosterkerk
Natascha Heuvelman                                                          Lisette van Haaften
06-48312941                                                                      Tel. 0180-682599