Kinderclub Benjamin

Alle kinderen die in groep 4 tot en met 8 van de basisschool zitten zijn iedere vrijdagavond van harte welkom op de kinderclub ‘Benjamin’. We beginnen om 18.30 uur in Berea en eindigen om 20.00 uur. De ene week is groep 4 en 5 aan de beurt, de andere week groep 6,7 en 8. Kijk in de agenda op de website of in de kerkbode wanneer jij club hebt. Wat doen we op de club? We luisteren naar een vertelling uit de Bijbel en praten met elkaar over wat we uit de Bijbel kunnen leren. We zingen veel en natuurlijk bidden we ook. Nadat we iets gedronken hebben, gaan we iets leuks doen: knutselen met papier en hout, iets verven of een spannend spel. Ben je nieuwsgierig geworden? Kom eens kijken, neem je vriend of vriendin gerust mee (ook als die niet in de kerk komt). Bespeel je een muziekinstrument? Dat mag je ook meenemen. Super leuk allemaal, dus kom ook!

Voor meer informatie kun je altijd even bellen of mailen met:
Lisanne van Burg, tel. 06-55061560, email: lisannevanlenten@hotmail.com