YOUTH

Wij zijn Youth …. voor youth, dus we zijn er voor jou!!!
Wij organiseren open avonden met de nadruk op open; dus voor iedereen uit Ouderkerk kerkelijk of onkerkelijk.

Wat organiseren wij:
Een gezellige zaterdagavond besteding die kan bestaan uit een lekker avondje hangen, tafelvoetbal, poolen, film, etc. Ook is er ruimte voor een goed gesprek. Verder worden er uitjes georganiseerd zoals strand, sport, spel, bbq.

Voor wie:
Voor iedereen vanaf ongeveer 16 jaar, maar er worden ook activiteiten georganiseerd voor alle jongeren die naar het voorgezet onderwijs gaan.

Waar en wanneer:
Elke laatste zaterdag van de maand gedurende het clubseizoen staat de zolder van Beréa vanaf 20:00 voor jullie open. Ook in vakanties en de zomerperiode worden er open avonden georganiseerd. Voor de exacte data en het programma verwijzen wij jullie dan naar kerksite/kerkbode/mail.