Bijbelkring

In september gaan we als Bijbelkring weer starten. Samen lezen uit Gods Woord. Het Bijbelgedeelte op ons in laten werken. In groepjes doorspreken over enkele aangereikte vragen. We gaan verder in het boekje ‘Hoogtepunten in het Heilige Land’ van ds. René van Loon. Mocht u of jij zin hebben om voor het eerst deel te nemen aan de kring; laat het me weten. Op hen die vorig seizoen deelnamen reken ik. Mocht het niet lukken om dit seizoen deel te nemen, dan lees ik het graag (predikant@hervormdouderkerk.nl). De volgende data staan vast: 21 september (Beréa), 12 oktober (Oosterkerk), 16 november (Beréa), 14 december (Oosterkerk). Alle data zijn op donderdag. Inloop vanaf 19.30 uur. Van harte welkom, ds. Maas.